kampen mot anorexin

How to save a life

http://www.youtube.com/v/qw0wRfHjF5M&hl=sv&fs=1&color1=0x402061&color2=0x9461ca

Where did I go wrong?

Allting känns så himla hopplöst just nu. Psykologen sade alltför många sanna saker i morse, men jag orkade inte ens bry mig.

”Händer det här ofta?” Frågade hon uppfodrande.
”Vilket då?” svarade jag likgiltigt.
Att du bara stänger av.”

Inte fan vet jag. Jag vet ingenting längre. Det är så mycket smärta. Det här är värre än när jag var pro – ana, för då hade varje dag ett mål, varje morgon en mening (att stiga upp och väga sig).

Jag har ingenting. Det finns ingenting, förutom mörker, smärta, sorg. Hur överlever folk i den här världen?

Kommentera

Etikettmoln

