kampen mot anorexin

Sex och anorexi

Okay, nu ska jag ta upp ett ämne som jag inte brukar skriva något om, men nu tar jag upp det eftersom flera av er har frågat.

Svarat på era frågor är NEJ. Man har verkligen absolut INGEN sexlust när man svälter sig själv.

För det första är man för upptagen av att bli äcklad av sig själv, man är för upptagen med att dra in magen, för det andra så känner man sig svimfärdig så fort man rör på sig. Ofta kan jag känna obehag i hela kroppen och jag blir nästan illamående av bara tanken på sex.

Min kropp är smutsig, den är äcklig, och bara tanken på att någon kille får njutning av den får mig att kräkas.

Kommentera

Etikettmoln

