kampen mot anorexin

Vi satt och pratade lite grann, jag och några killkompisar (nej, jag har nästan inga tjejkompisar… tjejer tycker inte om mig).

Dom pratade om hur deras flickvänner alltid började sina dagar med att säga ”åh, jag ska bli så NYTTIG” och sedan i slutet av dagen så sitter dom där med en kexchoklad i handen och säger ”äsch, jag börjar på måndag istället”.

Jag satt alldeles tyst. Jag brukar alltid prata, men nu blev jag mållös. Vad skulle jag säga? ”Haha, jag gör precis tvärtom! Jag svälter mig själv och lovar att jag ska börja äta på måndag!

Man vet inte om man ska skratta eller gråta.

Kommentera

Etikettmoln

