kampen mot anorexin

Kommentarer om min kropp

Provade en tröja idag, och jag sade något i stil med ”jag är ju ganska stor, så jag kanske behöver en större storlek” varav biträdet utbrast: ”STOR?! Stor är du verkligen inte, men lång är du ju.”

Jag klagade på att min stjärt värkte på grund av dom hårda stolarna, och två killkompisar kommenterade att jag behövde mer fett på rumpan.

För någon dag sedan sade jag: ”vad kallt det är här!” och fick genast svaret: ”men det är ju för att du inte har något underhudsfett…! Du är ju bara kött och ben.”

Om alla nu tycker att jag är så smal, VARFÖR kan jag inte se det?! VARFÖR?!

Kommentera

Etikettmoln

