kampen mot anorexin

Kommentarer och mail

Läste igenom kommentarerna nyss och såg att en del av er tagit illa upp för att jag inte hade godkänt kommentarer.

Jag får mellan 50 – 100 kommentarer om dagen, och jag läser ALLA. Ibland hinner jag dock inte godkänna dom direkt, utan läser dom bara.

Samma sak vad gällande mailen. Jag får varja dag minst 10 – 20 mail, och om jag skulle svara på alla så skulle jag bli sittande framför datorn dygnet runt… Men jag läser alla mail. Det gör jag.

Hoppas ni förstår och att ni har överseende med detta. Massa kramar till er<3

Kommentera

Etikettmoln

