kampen mot anorexin

Uttöjd magsäck

Det jobbigaste med att äta lite för mycket till middag är inte att man får ont i magen (även om det gör SJUJÄVLAHELSIKES ont, men nu pratar vi inte om det) utan att morgonen efter när man vaknar så är man vrålhungrig.

Jag hatar att töja ut magsäcken, tyvärr så ser jag ju ut som ett Biafra – barn så fort jag ätit. Det har till och med blivit ett stående skämt i min familj, att titta på min mage när jag har ätit.

Innan måltid: insjunken mellan revbenen. Efter måltid: gravid i femte månaden. Skitkul. Verkligen. Eller inte.

Kommentera

Etikettmoln

