kampen mot anorexin

Föräldrar och självmord

Hörni. Nu lugnar vi oss lite.

Jag är en trevlig människa. Väldigt snäll och omtänksam, och jag skriver aldrig något för att såra någon annan. Det verkar som att några av er har föräldrar som har tagit livet av sig, och till er vill jag säga förlåt. Förlåt om jag sårade era känslor. Verkligen.

Till er som säger att jag har dubbelmoral: ta er i röven. Why? För att jag inte har ett litet barn som inte kan klara sig själv. Det jag gör är kanske sårande för folk i min närhet, men inte fan är det oskyldiga barn som inte klarar sig utan mig.

Ett barn har ingen möjlighet att ta hand om sig självt. Dom människorna JAG skadar med min ätstörning är min mamma (som närmar sig 50) och min pojkvän, som är tillräckligt gammal för att kalla sig själv vuxen.

Förstår ni hur jag menar?

Kommentera

Etikettmoln

