kampen mot anorexin

Det här, mina vänner, är en ovanligt klok kvinna / man / flicka / pojke / whatever som har skrivit:

"Vad är det då värt att fortsätta vara anorektiker när du inte ens har ett liv? När du inte ens kan vara ute bland folk och visa upp att du är skitsmal? Vad för vits är de att fortsätta vilja vara supersmal ifall ingen ser? Du lider helt i onödan för ingen annan bryr sig om du väger 20 kg mer men för dig är det hela världen. "

Anonym, du slog precis huvudet på spiken. Det där är anledningen till att jag bloggar, anledningen till att jag inte är pro – ana, anledningen till att jag är negativ till anorexi och ätstörningar… anledningen till varför jag skriver om min misär, varenda jäkla dag: för att ni ska se det och kanske hinna sluta i tid. Och inte sluta som mig, ett darrande vrak som sitter hemma eller inlåst på psyk.

Massa, massa kramar på er där ute. Jag tycker om er!❤

Kommentera

Etikettmoln

