kampen mot anorexin

Min natt



01.57
– har förskräckligt ont i magen, men ligger och myser med katten så jag vågar inte resa på mig. Vill inte väcka kattan.

02. 17 – "undrar om jag ska äta något?"

02.46 – "kan kattjäkeln vakna så jag kan gå och ta en macka?!"

03.45 – tröttnar jag på att ligga och vrida mig och går upp och äter en smörgås.

04.10 – "JAG ÄR SÅ JÄVLA FET! Undrar om jag kan hoppa hopprep utan att mamma vaknar?"

04.11 – Nej, det kan jag inte.

04.45 – Ångest. Jag är så FET. Mitt hjärta slår konstigt. Jag tror att hjärtat kommer ge upp vilken sekund som helst.

05.00 – somnar.

08.30 – vaknar.

09.00 – åker till stallet.

Kommentera

Etikettmoln

