kampen mot anorexin

Vad ska man göra när man inte vet vad man ska göra?

Är det dags att gå vidare? Hur vet man?

Träffade Boyfriend nyss. Första gången sedan polisen kom och hämtade mig. Jag var tvungen att känna… känna om det finns något där. Och det gjorde det inte. Men ändå, när han bad mig komma tillbaka och när han bad mig komma till honom och han slår armarna om mig, så kan jag inte stå emot.

Snart tre år. Tre år av plåga, smärta, kärlek, hat, övergivenhet, hopplöshet, omtänksamhet, intensitet, värme och kyla. När tar det slut? Hur gör man för att släppa taget?

Kommentera

Etikettmoln

