kampen mot anorexin

Inlagd? Nej tack!

Polisen kom och hämtade mig i ondsdags. Nu är det slut på det här.

Jag kommer att ta en bloggpaus under ett tag nu, för jag vet inte hur pass mycket jag får blogga. Hamnar på slutenvården antagligen.

Har redan fått massvis med piller och skit jag måste proppa i mig. Allt jag vill är att ta livet av mig just nu. Jag får inte vara smal längre, jag får inte hålla på såhär längre. Mitt liv har ryckts ifrån mig. Kanske är det något jag behöver, men just nu känns det skit.

Jag vill passa på att tacka er för allt ni har gett mig. Jag tror inte att ni kan förstå det själva, men ni har verkligen hjälpt mig så OTROLIGT JÄVLA MYCKET i kampen mot min anorexi. Massa, massa kärlek till er.

Kommentera

Etikettmoln

