kampen mot anorexin

Jag har bestämt mig.

Över 60 000 söker till den här linjen jag ska plugga, och JAG kom in. Pappa är helt överexalterad – för första gången i mitt liv är han stolt över mig.

Åker jag till USA nu och inte kommer in om ett år, då har jag ju inget att göra hela nästa år – och hur bra har det här året varit för mig? Jag måste ha saker att göra, för annars börjar jag tänka negativa tankar.

Jag tror att det blir bäst så. Passar inte linjen mig kan jag ju alltid sluta och sticka iväg… fast jag ger aldrig upp, så det lär ju inte hända. MEN, jag KAN göra det om jag vill.

Kommentera

Etikettmoln

