kampen mot anorexin

Sabbade planer.

Nu sitter jag här igen, och vet inte vad jag vill.

Kom nyss in på en utbildning här i Sverige, men jag vill ju åka till USA? Vad sjutton ska jag göra?

Boyfriend satt tydligen och grät hos sin killkompis igår för att han ville ta livet av sig. Men han vet fortfarande inte vad han vill. Vågar jag satsa på honom när han inte vet vad han vill? Kul om jag bestämmer mig för att stanna här i Sverige för hans skull och sedan inser han att han inte vill ha mig.

Nu har jag tårar i ögonen igen. Försöker hindra dom från att rinna men det går knappt.

Kommentera

Etikettmoln

