kampen mot anorexin

Vad är grejen med folk och vikt och diskutera det med mig? JAG VILL INTE HÖRA.

Min tjejkompis igår: "… och hon har gått ner nästan 10 kg nu! Men säg inte att jag har sagt det!"
Jag kände direkt klumpen i magen. Jag måste också gå ner 10 kg, eller mer, för jag måste vara bättre än henne. Anorexin är ju min! Det är ju JAG som ska associeras med viktnedgång och smalhet. Inte hon. JAG.

Sedan kom jag hem till en grinig Boyfriend igår som inte hade ätit något på hela dagen och jag flög i taket direkt. Här ska jag sitta och äta sju ton mat om dagen för att folk ska stå ut med mig och för att jag inte ska vara grinig och gå upp i vikt, och så kan han skita i att äta. Gör han så för att jävlas med mig? Det är som ett skämt för honom.

Fan, förbannad jag blir. Men mest ledsen. Jag vill inte äta, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte.

Kommentera

Etikettmoln

