kampen mot anorexin

Jag älskar när folk hittar hit till den här bloggen och läser, det gör jag verkligen.

Vad som stör mig är när folk kastar en blick på bloggnamnet och sedan läser några av dom första inläggen i bloggen, dvs dom två år gamla inläggen. Jag var en helt annan person då, en som kämpade för en helt annan sak en vad jag kämpar för nu.

Några av er har ju följt den här bloggen sedan jag började, och det gör mig så jävla glad att läsa att ni tycker att jag har förändrats mycket. Ni ser skillnaden, och jag tänker på det när ni påpekar det. Det är en stor skillnad på mig då och nu.

Tack för att ni följer, påpekar, poängterar, diskuterar, stödjer, bråkar, skäller, känner och framförallt hejar på mig i kampen. Utan er hade jag inte varit här idag. TACK för det.

Kommentera

Etikettmoln

