kampen mot anorexin

Psykisk misshandel

Jävla skit, nu börjar demonerna i mitt huvud. Har suttit i badkaret i en timme och stirrat, vridit och vänt på alltind vi sade. Just nu ekar mina demoner, dom skriker i mitt huvud medan jag sitter och stirrar:

"Det är ditt fel, du är en överdriven kossa"
"Du är så ful och fet att du förtjänar att få skit"
"Äckliga slampa, han kunde inte komma bort från dig fort nog"
"Alla dina killar har gjort såhär mot dig, dags att inse att det är något fel på dig nu?"
"Du förtjänar att må dåligt så elak som du är. Du är en provocerande liten skit, lär dig att hålla käften"
"Det finns ingen annan som vill ha dig, så störd och ful som du är. Du måste göra allt för att han ska stanna kvar, för annars kommer du att vara ensam för all framtid. Du kommer att sitta och gråta i ditt badkar alldeles själv tills att du blir 80 år gammal"

osv. Gjorde jag fel? Var jag för provocerande? Borde jag tigit? Det gör ont i mitt hjärta, men ändå så vet jag att det är jag som sitter hemma och gråter, och han lämnade mig gråtandes på hallgolvet med handen vädjande sträckt mot ytterdörren.

Det är också han som sprang ut till sin kompis och åkte bort för att leka med dom. Jag vet inte om det betyder något, men det känns som att det gör det. Jag bryr mig mer än vad han gör… eller?

Kommentera

Etikettmoln

