kampen mot anorexin

Kärlekssmärta

Har så ont i hjärtat just nu, av kärlekssmärta.

Boyfriend ljög för mig igen – om en jätteliten grej. Om han har så lätt för att ljuga om så små saker, hur är det inte med dom större?

Så började han skrika och skylla på mig. Att det var mitt fel att han ljög. Att jag var dum i huvudet och ett psykfall. Det intressanta är att jag har läst en bok om psykisk misshandel i förhållanden, och han stämmer in på alla punkter.

Jag bad honom att komma över. Att vara en man och säga att det är slut till mig och att titta mig i ögonen när han gör slut. Önska mig lycka till.

Kommentera

Etikettmoln

