kampen mot anorexin

I fredags var jag ute och festade med Killen (inte Boyfriend). Efter att vi hade varit ute på krogen gick vi hem till honom för att efterfesta, och vi gick dit en stund innan alla andra skulle komma.

Vi satt och pratade om ditt och datt, när han plötsligt får något allvarligt i blicken och man hör på rösten att han är seriös. Han flackar med blicken från mig till sina händer och sina fötter, och sedan säger han:

"Det är ju inte snyggt att vara för smal. Du börjar bli lite tunn…"
"Men lägg aaaav, jag har ju hur mycket fett som helst här, det finns massor att ta av!" svarar jag snabbt.
"Sluta nu! Du är hur smal som helst!" säger han irriterat.

Och sedan var ögonblicket över. Den här killen är alltså en Bad Boy, som skiter i allt och alla. Och när jag såg att han var rädd… det skrämmer mig. Han var orolig, för min skull.

Kommentera

Etikettmoln

