kampen mot anorexin

Bortskämd? Javisst.

Ja, jag är galet bortskämd.

Jag har jobbat förut, jag har ju mina företag? Fast å andra sidan är ju inte det så ansträngade. Jag gör det jag gör och får betalt för det, inte så illa, tyvärr är det inte tillräckligt med pengar.

Jag tror inte att dom flesta av er förstår. Jag bor inne i stan. Hästarna står LÅNGT utanför. Jag kör MINST 10 mil om dagen. Lägg till köer och en bil som drar ganska mycket soppa = minst 5000 kronor i månaden. Annars åker jag naturligtvis kommunalt.

Men ja, jag är bortskämd. Jag har alltid fått det jag pekat på i hela mitt liv, och nu har jag en budget? Det är märkligt. Men jag tycker att det ska bli spännande. Intressant. Lärorikt.

Hoppas att ni förstår. Kram.

Kommentera

Etikettmoln

