kampen mot anorexin

Kissies nakenbild

Såg att bilden på Kissie naken hade läckt ut. Nu kanske ni förstår vad jag menar när jag säger att dagens samhälle har en snedvriden syn på smala människor.

Kissie är inte tjock. Inte någonstans. Och att folk sitter och kommenterar att hon är fet… hur jävla sjukt är inte det? Om man är underviktig så räknas man som ”normal” idag, och det är fan inte okay.

Sjuka jäkla ideal.

Kommentarer till: "Kissies nakenbild" (2)

  1. Jag håller med dej! Jag har en bekant som klagar på alla. Hur alla ser ut och hur feta alla är. Helvete vad förbannad jag blir då. Försöker att säga att alla är olika och framför allt olika byggda till henne. Men neeejdå, hon ska fortsätta…

  2. hade ingen aning om detta. Vart finns bilden? Alltså hon lägger ju ut mer än halvnakna bilder på sig själv jämt och ständigt, och den tjejen är SMAL oavsett vad folk säger. Alla vill vi ha anorektiker-kropp i dagens samhälle. 3e världen är fashion, baby.

Kommentera

Etikettmoln

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

